> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Gomorron!

Kommentarer (0)

2008-12-04 @ 08:24:33

Välkommen härliga dag! Idag känner jag mej piggare. Har visserligen varit uppe en gång i natt för att släppa ut Frostiz, men jag somnade snabbt igen.

Fick svar från Mammografin igår. Det har bara gått en vecka sedan jag var där och det skulle ta två veckor! Gissa om jag blev nervös...
Men allt var bra, puuhh! Nu dröjer det två år till nästa gång.

Nu e jag på jobbet igen... det känns som man alltid är här!  Nu e det dags att ta tag i högarna lite.

Ikväll ska jag o Bella kolla på film. Micke ska ut och käka med sitt jobb efter att dom spelat Boule.

Skriver mer i kväll.

Solong batong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback