> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hejhopp!

Kommentarer (0)

2008-12-15 @ 15:53:50

Ska snart köra hem igen. Jobbig dag idag. Trist på jobbet, har att göra, men ingen arbetslust.

I kväll blir det slappekväll. I morron kväll är det julfest här på jobbet. Då ska man helst vara pigg och alert, så det blir väl tidigt i säng i kväll för att vara extra pigg i morron kväll, då.

Ska köpa svarta strumpor på vägen hem idag, får väl se vad garderoben har att erbjuda i klädväg...

Nää nu vill jag HEM! Sambon är asförkyld, ligger nerbäddad, däsad (näsan) täppt och e dassig. Försökte ringa innan men han sov förmodligen. Vi tog varsin liten "sup" i går kväll, för att lindra symptomen men jag vet inte jag om det hjälpte.
Peppar, peppar...jag har klarat mej än så länge, få se om det förblir så.

Rutten sill, stick din bacill!

Kram Jeanette

 Bacillen när den attackerar oss!  ...och så här blir vi efteråt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback