> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

My family

Kommentarer (0)

2008-12-01 @ 21:16:39

En bild från i sommar

Jonte o Bella

Min älskade mormor

Micke o Frostiz så klart...

Kan inte nog tala om hur viktiga dessa personer är för mej. Jag har haft en trygg uppväxt med en underbar familj. Jag hoppas dom känner att dom betyder allt för mej.

Ikväll är det bara jag o Micke o Frostiz här. Bella stannade i Laholm. Jag kollar lite på Sanna, Sonja o Shirley på Tv4. Dom sjunger julsånger. Sedan ska jag sussa. Jag saknar sömn.

Puss till hela familjen. Och till dej ButBloggen vill jag bara säga... jag hör av mej i morrn.



                        Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback