> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

En annan dag...

Kommentarer (0)

2008-12-26 @ 16:10:20

Så var det en "annan dag", alltså annandag jul. Sitter på Mickes jobb, har tvättat bilen och sitter nu vid hans dator och har betalat räkningar, puhh! Skit alltså vad man saknar internet där hemma. Nåja, den som väntar på något gott...

Har haft en underbar jul annars med massor av fina paket! Tack för mascaran och den digitala fotoramen/nyckelringen ungar! Det var nog den bästa julklappen jag fått! Tänk vad användbart att kunna ha er med sej varenda dag och skifta bilder på er!  Det var en utomordentligt kul klapp att få! Och mascaran kom väl till pass den med. Micke kan inte motstå mina vackra ögon nu...när jag flirtar.  I´m a flirt now...hihi!
Puss till mina barn!

Tack Micke för alla fina julklappar jag fick av dej med! Det kommer väl till pass! Puss!

Dan innan julafton var jag och Jonte och Bella på Ge-kås. Det var kul. Vi hade fika med oss och vi fick köpt lite julklappar m m. Sedan hade vi en liten uppesittarkväll, spelade Fia och drack lite portvin,
som jag fått av min arbetskamrat. Vi eldade i öppna spisen och hade det mysigt. Sedan var det sags att sussa.

På julaftonsmorron var det bara JAG som ville gå upp och titta under granen. Ungarna sov, Micke sov...va, kan ni fatta?!!!
Förr var det så att ungarna vaknade typ kl halv 7 och ville att ALLA skulle upp. Men inte nu...ca femton år senare...nä då, då är det sussa som gäller. Efter mycket om och men kom alla upp, sedan efter fina paket käkade vi en god frukost och sen var det dags att köra...till mor o far.

Vi var hos mor o far på julafton. Det var trevligt, som vanligt. Ingarna kom och gick eftersom Erling var ensam hemma eftersom han vaktade (brandkåren). Vi snackade lite allihopa, hade julklappsutdelning (fick mååånga fiiina julklappar), kollade lite på tv och hade lite frågesport. Så klockan var väl nästan kvart över två när jag o Micke o Frostiz var hemma igen.

På juldagen gick vi en lång runda på stranden. Sedan slappade vi, kollade på Bonde söker fru. Jag somnade på soffan, som vanligt...

Idag har vi som sagt hunnit tvätta bilen, betalat räkningar. Sedan ska vi hem och kolla på körslaget m m. Falkenbergskören håller vi väl på  (Robert Wells är körledare för Falkenbergarna)

eftersom inte WiPå-kören är med, hihi...

Ha det bäst allihopa och TACK för allt, till alla jag känner och tycker om!  Jag återkommer på måndag, då är jag på jobbet igen.

Bye bye gummihaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback