> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen fredag!

Kommentarer (0)

2008-11-28 @ 08:28:02

Som jag längtat till denna dag. Det har varit en intensin vecka. Skulle skrivit mer i går kväll men ORKADE inte. Jag somnade på soffan flera gånger. Först var jag och Micke i Heberg på auktionsfirman. Dom hade förvisning på torsdagkvällen. Det fanns inte så mycket fint tyckte jag men Micke hade lite som han var spekulant på. Auktionen är
på söndag, det är Mickes födelsedag...och han vill ägna dagen i Heberg! Nåja får se vad vi hittar på mer...

I morron kväll blir det i alla fall havskräftor. Då kommer det lite folk, mamma&pappa, syster, bror m fl och ska fira honom.
Det blir kul.


Jag skriver mer när jag kommer hem.


Till sist vill jag bara hälsa till Sussie som har det tufft nu. Hennes Micke´s mamma är jättedålig... Tänker på Sussie och Micke och försöker ge dom lite extra krafter. Det behöver dom...♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback