> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Första bloggen

Kommentarer (0)

2008-11-22 @ 21:43:56

Hej!

Har aldrig bloggat förut... hur gör man? Bara att skriva lite så löser det kanske sej...

Idag var jag, Micke (sambon) och Frostiz (den vita vargen) ute och gick vid havet. Det var kallt och blåste och jag fick skoskav :( så det blev inte så lång runda men dock så man fick frisk luft och frostbitna kinder! Frostiz hoppade bland klippor och tyckte livet var härligt, som vanligt när hon får springa fritt. Efter en halvtimmer var det dags att bege sej hemåt. Micke skulle hem och "snobba" till sej eftersom han skulle på fest med sitt företag. Så jag körde honom dit halv 7 och ska hänta honom sen. Jag och Frostiz har tittat på "Love Actually" nu ikväll. Har legat på på soffan och kökat lite godis. Filmen rekommenderas, en tjejfilm, handlar om...just det...Love Actually. Jag saknar redan min älskling...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback