> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Glömde säga...

Kommentarer (0)

2008-11-22 @ 21:58:14

Blev lite felstavat i första inlägget. Är inte riktigt van ännu.

Ska kanske berätta att det var min dotter som började med blogg och jag tänkte att det passade
mej med. Jag har skrivit dagbok förr och detta blir lite grann som just att skriva dagbok. Men nu tänkte jag dricka en kopp kaffe och sedan gå en nattarunda med vovven. Så det blir nog inte mer skrivet idag (i kväll).

Men godnatt alla!

Tack "my beloved" dotter för att du finns och tack "my gorgeous" son för att du är den du är och tack min "lovely" sambo för att du är min!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback