> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Good Morning

Kommentarer (0)

2008-11-23 @ 09:57:28



Good Morning!

Har sovit som en stock til kl 8.45. Sedan kom en liten vovve och ville ut. Bara att masa sig upp för att inte väcka husse som snarkade bredvid! Han var ju på firmafest igår. Han var relativt pigg och kl 01.30 kom han vandrande hem. Jag behövde inte hämta honom, han gick. Tyckte väl det var skönt med frisk luft efter festandet. Skönt var det när han kom hem ialla fall.

Barnen är i Laholm denna helgen. Saaknar dom som tusan när dom inte är omkring en. Men jag vet att dom har det bra. Därför är det viktigt att säga till dom hur mycket dom betyder för mej. Det känns ännu viktigare efter skilsmässan. Det är väl för att man inte längre tar dom för givet på någon sätt. Jag som alltid har tyckt det var så roligt att umgås med dom, det har jag tyckt hela deras liv och tycker fortfarande. Vi har läst sagor, varit ute mycket, varit på både kanin-hoppningstävlingar och cykel-tävlingar. Men mest av allt är det mysigt att bara vara med dom. När dom var små låg dom på var sin sida om mej och jag läste saga. Efter ett tag somnade barnen...och även jag. Kan man göra annat när man har små varma kroppar nära en som dessutom är ens barn? Man kände bara sådan kärlek!

Jag och Jonte (sonen) och Bella (dottern) brukar fika i Halmstad ibland. Det är sådana stunder man kan leva länge på.
Det är kul att se att dom har drömmar och visioner. Det är det allra viktigaste.

I början av veckan färgade jag håret. Mörkt rött med lite röda slingor. Blev väl bra men efter det känns mitt hår som Barbie-hår!! Idag såg jag ut som ett troll i håret. Blev förskräck när jag tittade mej i spegeln. Nåja, det blir väl bättre när jag fixar till det. I morrn är det ju jobbedag igen. En helg går alldeles för fort...:(

Idag vet jag inte vad som händer. Tänkte lite trädgårdsarbete men det är typ 8 minus ute så det känns inte så motiverande. Kanske börjar förbereda lite för 1:a advent istället, får se...
Tänker pussa och krama sambon lite ♥, kanske titta på en film. Dagen ligger orörd framför en...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback