> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Julskyltning

Kommentarer (0)

2008-11-30 @ 19:34:34

Var en sväng i Halmstad på jul-skyltning. Det var mycket folk. Vi lyssnade lite på en kör som sjöng lite julsånger. Det var svårt att få julstämning för det småregnade. Frostiz var lite vild för det var många som ville klappa henne och hon har så mycket energi så helst ville hon klart springa lös över Stora Torg.

I morron är det måndag igen. Så himla trist! Möte på jobbet, ett helt protokoll att expediera.

Om några veckor är det jul. Så ska jag vara lite ledig ialla fall. Det ska bli skönt.

Bella ska ju åka och jobba i Turkiet 1 april - 30 september! Fy f--n vad jag kommer sakna henne! Vi har ju så grymt kul tillsmammans, som mamma o dotter. Lilla gumman, sorry, men jag vill att tiden ska gå fort när du är där! Sedan vet jag ju att det är det du vill göra och du ska klart ha kul med. Skolan har gett klartecken så det är lugnt...
Jag o Micke ska dock hälsa på henne i juni/juli någon gång. Glöm att jag tänker va utan henne i 6 månader!


Saray Regency Hotel i Side
Här ska vi bo hoppas jag för här ska Bella jobba.

Skriver mer i morron, ska föna håret nu. Tog en dusch innan för jag fröööös!

Hej hej leverpastej!

Ps. 1:a advent idag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback