> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

På jobbet...igen!

Kommentarer (0)

2008-11-24 @ 11:52:03

Idag är man tillbaka på jobbet efter en underbar helg! Det är inte så kul, hade gärna varit hemma lite längre. Tänk om helgen hade varit fredag-söndag istället...

Det var 8 minus i morse. Jag blev lite sen så klockan var nog ca 7.15 när jag skulle köra till jobbet. Gissa? Då hade min UNDERBARA Micke skrapat mina bilrutor så jag kunde bara sätta mej och köra!
Puss till min älskling! ♥

Skriver med ikväll. Nu får jobbet gå före...tyvärr.

Våran fina vovve, Frostiz Här är hon, lilla Frostiz. Dett var när hon var liten. Nu är hon större...ska försöka lägga in nya bilder men det fungerar inte riktigt som jag vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback