> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Pysselkväll

Kommentarer (0)

2008-11-25 @ 22:13:02



Har julpysslat på jobbet ikväll. Det var kul. Alla jobbade febrilt och fantasin och skaparglädjen flödade. Det var många vackra saker som skapades i kväll kan jag lova.
Sedan fikade vi. Det var trevligt. Vid halv 9 var vi klara att köra hem. Det tar ju 45 minuter för mej att köra hem och jag tog det lugnt eftersom väglaget var sisådär.


Ska sussa nu, är rejält trött. Men först ska jag ringa och säga godnatt till mina barn. Känner att jag behöver det, det är så härligt att prata med dom lite innan man lägger sej...

Sov gott allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback