> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härligt!

Kommentarer (2)

2009-04-24 @ 13:30:06

Har suttit ute och druckit mitt kaffe, nu efter luchen. Det är hemskt att behöva säga det, men jag blev alldeles för varm!! Kan bero på att solen gassade och jag hade svart tunika på mej!!? Men skönt var det. Idag är det äntligen fredag. Kan bli en helt underbar helg med andra ord, när man hörde vädret på radion!

I morgon kväll ska vi kolla på detta:

WiPå-kören firar 20 år

"WiPå-kören "sjunger ut" och firar 20 år med en konsert med gobitar från åren som gått. Dirigent och solist är Ulrica Lundblad och pianist Anders Nylander. Föreställningen äger rum på Osbecksgymnasiet den 25 april klockan 18.00"










Ska bli så kul att se sina gamla körkompisar igen och lyssna på den fina repertoar vi haft under åren. Vi har gjort så mycket kul. Vi har uppträtt tillsammans med Helen Sjöholm. Vi har gjort "Gala på teatern" tillsammans med Mariella och Marcus och Johannes Brost. Vi har gjort en massa julkonserter och (jag var inte med själv) WiPå var även med i "Toner för miljoner" i Globen.  Så mycket glädje det har givit mej, detta med sång och musik och även gemenskapen!
Annars blir det i helgen, promenad och lek med   rastning av   och lite, eller rättare sagt kanske mycket, av trädgårdsarbete och en del
Nu ska det jobbas ett par timmar till, sen så... 

I kväll blir det förhoppningsvis en god  lite bra  och sedan får vi se vad kvällen giver.

Ha en härlig eftermiddag så hörs vi!

Kommentarer

Postat av: Helena

Jag önskar så att jag hade en trädgård att pyssla i också, älskar sånt men bor i lägenhet så det blir bara lite balkongpyssel men det är ju inte alls samma sak.Låter mysigt att titta på din "gamla" kör, synd att du inte kan vara med längre, det måste vara jättekul at sjunga i kör. Hoppas att du får en jätefin helg, och inte blir för varm, hihi!Förstår precis vad du menar, kände lite samma sak i dag och det betyder ju inte att man inte tycker om solen, kramar!

2009-04-24 @ 17:52:43
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Helena

Hej svejs! Vilket häftigt blogginlägg du hade gjort med en massa animationer :), coolt! Jag kommer ihåg när vi var och kollade på "Gala på teatern", det var verkligen nåt extra, jättebra! Finns det ingen kör i Falkenberg du kan gå med i? Ha en superhelg o hälsa Micke, Kram Helena & Patrik

2009-04-24 @ 19:19:49
URL: http://mollymys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback