> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hurra!

Kommentarer (1)

2009-04-20 @ 11:50:46

Jag är ju som jag är... både på gott och ont, hihi.  Jag vill ialla fall  hylla lite, idag.

♥ Det fina vädret. Man blir så underbart glad av det.

Sedan självklara saker som...

♥ Mina barn. I löööve them!

♥ Mina föräldrar och syskon (med respektive). Dom är underbara!

♥ Min älskade sambo. Finns ingen underbarare människa.

Sedan sist, men inte minst... 

♥ Tack till alla fina bloggvänner, för deras uppmuntrande, trevliga, roliga kommentarer. Dom är inte så många, bloggvännerna... men dom är hjärtliga!



Egen bild... från havet...

Kommentarer

Postat av: Trixie

Ja jag kände det var dags för en förändring som syntes! :) Tack så mycket och hoppas du haft en bra helg!

2009-04-20 @ 12:25:38
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback