> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Huvudet på skaft?

Kommentarer (1)

2009-04-11 @ 08:28:43

Jag har intehuvudet på skaft idag. Vaknade med jättehuvudvärk. Nu känns det konstigt bakom ögonen. Tror det är en släng av vanlig migrän, men det känns som att huvudet inte hänger med riktigt. Får se om värktabletterna hjälper om ett tag...

Bella var jättedålig tydligen, jag tror hon ha halsfluss. Tycker riktigt synd om henne, jag vet hur det känns.

Idag ska vi en sväng till Ge-kås, om huvudet blir bättre vill säga. Ska ju köpa popcornmaskinen till Jonte. Sedan ska jag bara ta det lugnt. Känner inte för nånting idag, har liksom ingen ork.

Skriver säkert mer ikväll. So long!

Kommentarer

Postat av: ella

känns det bättre nu?hoppas d:)

2009-04-11 @ 18:10:05
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback