> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Migränos heladagos

Kommentarer (2)

2009-04-11 @ 22:13:49

Fy tusan vad dåligt jag mått idag. Har haft en migrän som nästan tog knäcken på mej. Har spytt som en kalv och verkligen vänt ut och in på mej själv, kändes det som.

Har inte kunnat äta, inte dricka, allt kom upp igen. Det hjälper inte heller med panodil, för dom kommer ju upp dom med.
Men nu i kväll känns det äntligen bättre. Jag har ätit lite och kunnat dricka en halv kopp kaffe. Det var verkligen gott.

Det tar så himla mycket på krafterna varje gång man har ett "migränanfall". Jag vet man ska inte klaga, för detta går ju över. Det finns det annat som inte gör... ni vet vad jag menar.

Det blev ingen Ge-kås resa idag. Skulle ju köpt en popcornmaskin, typiskt. Det blir kanske NetonNet i morron istälelt. Dom har också sådana maskin för inte så dyra pengar.

Nu slötittar jag på "The wedding date". Lagom film efter en jobbig dag...

Idag har jag svikit mina bloggvänner, känns det som. Jag ska bättra mej... lovar!

Ha en fortsatt trevlig

Kommentarer

Postat av: Amanda

Jag hade en jättemysig födelsedag! Bella, Julia och Sofie kom över på fika, vi spelade spel och så. Sen så åkte vi in till Halmstad och åt på Verona. Det känns kul ja, ingen större skillnad egentligen. Du får krya på dig! Kram!

2009-04-11 @ 23:31:45
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Postat av: BJERNHAGEN

Åh, tack så mycket och detsamma! :)

2009-04-12 @ 00:55:05
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback