> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

♥Solen♥

Kommentarer (2)

2009-04-06 @ 09:52:36




Helt underbart är det ute idag. Har mina nya svarta Chinos idag och min nya svarta tröja. Ingen vårfärg så långt ögat kan nå, men fint är det!  Tröjan är helt underbar att ha på sej, glesstickad ren bomull. Kan det bli bättre?

Helgen har som sagt, varit kanon! Så kul och mysigt vi haft det. Tror "töserna" tyckte det med. Hoppas det i alla fall.

Micke har varit duktig, satt i en altandörr och snickrat lite. Hallen är fortfarande inte klar, men det får bli lite uteaktiviteter nu när vädret tillåter.


I morron är jag ledig. Ska med Jonatan till doktorn. Han ska operera handen. Det kommer gå alldeles utmärkt. Men han behöver kanske en stödjande mamma när han är klar, så jag lovade självklart följa med.



 

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Låter som en snygg outfit, härligt med lite vårkläder!Ha en jättefin dag du också, kram!

2009-04-06 @ 10:24:24
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

fräknar eju rätt sött;)kram ha en fin dag nu ska jag fara ut igen å sola i systers trädgård=)

2009-04-06 @ 12:57:04
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback