> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sång och musik!

Kommentarer (0)

2009-04-24 @ 23:12:33


Man blir glad av sång och musik. Det finns så mycket bra sångartister i detta avlånga land och även utomlands.

Har ni sett Talang England 2009, när Susan Boyle, 47-årig kvinna, storväxt och som kanske har utseendet emot sej (hon passar nästan bättre som en karaktär i någon av Harry Potter-filmerna), tar och sjunger en låt från "Les Miserables"??? Tala om vacker sångröst! Tur att det finns sådana program då, där man kan visa upp sej (även om en del program är lite förnedrande), samma sak med Idol. Jag kan inte låta bli att gilla det... på nåt sätt.

Länken till Youtube med Susan Doyle: http://www.youtube.com/watch?v=8OcQ9A-5noM. Går bara att länka, men kolla gärna. Väl värt att se!

I morron blir det mycket sång och musik. Som vanligt, i mitt liv...

Bella ♥ och Jonte ♥ är i Laholm. Saknar dom som vanligt, men innan i kväll var Bella och Billie här i Falkenberg en sväng och köpte högtalare på Fynda och drack kaffe efteråt hos oss. Vi satt i trädgården och det blev lite snack om ditten och datten... Trevligt!

Sedan har vi alltså kollat Talang och nu sitter jag här och ska dricka kaffe. Sambon snarkar på soffan och Frostiz snarkar på golvet!

Nu ska det strax sussas på riktigt! Så jag passar på att säga:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback