> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Underbar kväll!

Kommentarer (5)

2009-04-22 @ 21:34:58


Så härligt det är ute nu! Kl 21.15, var vid bankomaten och hämtade pengar...15 grader varmt!! Blev så sugen på att köpa mej ett par leggings, då jag och Bella kollade lite i Vero Modas skyltfönster.

Har kollat "Hitta hem" (jättebra program för alla djurälskare och andra med för den delen). Sedan blev det mina städtanter som kom i farten, som vanligt, Marlene och Marie-Louise. Härliga tanter, det har jag sagt förr.

Nu kollar vi lite efterlyst och jag ska dricka min andra Latte för i kväll. Gott! Sedan ska jag lägga mej i tid i kväll. Ska jag drömma i natt, vilket man inte vet, alltså innan, för drömmer gör man ju alltid, men om man kommer ihåg dom så där klart menar jag så tar det på krafterna mer, vilket det säkert inte gör egentligen, men jag inbillar mej det (puuhhh) och då vill jag känna mej utvilad i morron bitti iaf. Förstår ni nåt av det jag just skrev??

Så godnatt alla och "Don´t let the bedbugs bite"!

Kommentarer

Postat av: Helena

Hej igen! Jo det var verkligen fint på åsen, man känner hur man får kraft och blir pigg av den friska luften. Mamma hade också fått Cellbes och hon sa att där var mycket fint. Jag trodde också att där bara var "tantakläder" men dom har kanske föryngrat sig? Ha det gött! Kram Helena

2009-04-22 @ 22:09:04
URL: http://mollymys.bloggagratis.com

Postat av: julia

Hoppas du får drömma underbara drömmar inatt =)

kramar

2009-04-22 @ 22:45:38
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Så härligt med sol och värme och helgen skall tydligen bli något alldeles extra!Hoppas att du får en fin dag!

2009-04-23 @ 08:03:18
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: mia

Hallå i stugan..



Allt bra?



Usch såg åxå rent hus det var då bra bedrövligt ju att man kan bo sådär usch.. men visst är städtanterna underbara haha man skrattar gott åt dom varje gång =)



Kram

2009-04-23 @ 10:07:24
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Postat av: mia

ja solen är verkligen en vitamin kick å den är såå efterlängtad då =)



Själv har jag en ledig dag idag så jag ska passa på att njuta så mycket jag kan för jag jobber tyvärr i helgen =(



Trist att jobba en dag som denna men hoppas helgen ger dig massor av sol =)



Ha en toppen dag..Kram Mia

2009-04-23 @ 10:19:01
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback