> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Blodtörstig?

Kommentarer (0)

2009-08-24 @ 14:25:11



Hörde att "Buffy, the vampire slayer" skulle komma tillbaka i höst på Tv400 och  blir gladare än jag!

Jag har gillat denna serie från allra första början. Jag kanske är för "vuxen" för detta men det skiter jag i och nu ska jag med gott samvete följa serien... en gång till och jag bara det! ♥


buffy.jpg buffy the vampire slayer image by manda_butterfly
Buffy med kompisar, öhh... utom dom två till höger...  Spike med vitt hår blir ju Buffy kär i så småningom och han i henne. Romantiskt att bli förälskad i en vampyr? Men det är inget nytt för Buffy, för hon har ju ett förhållande först med Angel, som hon håller om här på bilden. Nåt att sätta tänderna i? Ja, gör det om ni inte sett den innan...



En ny vampyr-serie kommer nu på torsdag kl 22, på Svt1. Vet inte om man kan jämföra dom, men lite samma känsla som "Twilight" eller "Buffy" kanske? Men den verkar riktigt spännande om man läser om den och ser trailern. Dom som läst böckerna om "Trueblood" säger att dom är riktigt bra! Denna får man ju inte missa, eller hur!



Hösten blir fylld med härligt blodtörstiga vampyrer och kärleksrelationer
och det är bara att


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback