> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fredag!

Kommentarer (4)

2009-08-07 @ 12:19:51

Jag o Bella käkade frukost framför tv:n och kollade på en av världens bästa filmer: "P.s I love You" Sedan körde Bella till Ge-kås, nästsista jobbedagen för henne, denna sommaren! Sedan ska hon jobba lite helger och lov. Det var ju jättebra!

Hon hade fått ett sådant fint personalbrev, där Boris (chefen för Ge-Kås) skrivit så fantastiskt fint om sin personal, sommarvikarier och om hur duktiga alla varit! Dom hade sålt rekord under juli månad! Det går bara bättre och bättre för Ge-Kås, hur det nu är möjligt? Om sin pesonal månar dom i alla fall och det är väl en del av "hemligheten" bakom framgången, kanske, personalen, alltså... Nu har all personal fått biljetter till Diggiloo och sedan skulle alla bli bjudna på tårta som tack! Det är inte dåligt!

Det blir grillning i kväll, tillsammans med syrran och hennes sambo. Det är underbart väder, lite för varmt för mej, men detta ska man leva på hela hösten sedan! Efter maten blir det en sväng på stan. Det är PingPong-race i Ätran. Man släpper iväg flera tusen pingisbollar och sedan racar dom. Efter det blir det ett sjutusans fyrverkeri! SÅ det ska vi kolla på!

Vi har skördat våra första tomater, dom är riktigt goda!


Lånad bild

Kommentarer

Postat av: Anneli

Visst är det härligt med en "make-over". Känns som att det behövs nu, håret är trist och bara hänger och att piffa til naglarna är lyxigt. Lagom till hösten börjar så är det ett litet lyckopiller.

Tycker också om filmen PS I love you - man blir glad av den fast den egentligen är ganska sorglig.

2009-08-07 @ 12:24:36
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com

Postat av: ella

m välldigt varmt nu jag håller mig i skuggan=)gott me egna tomater.ha en skön fredag kram

2009-08-07 @ 15:05:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia

Det är ju så sjukt viktigt att vara mån om sin personal! Där jag jobbar är de också grymt måna om personalen! Man gör liksom ett bättre jobb då!

Hoppas ni får en härlig fredagskväll!

Kramar

2009-08-07 @ 19:44:18
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: micaela espinoza

åh jag älskade tomater innan.. tills jag fick en äcklig torr,möglig tomat på skolan ..sedan dess har jag inte ätit tomater :(

2009-08-08 @ 15:29:46
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback