> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Klippningsdags

Kommentarer (2)

2009-08-13 @ 20:04:02

Har klippt håret idag och blivit ompysslad av Anna. Hon klippte det lite kortare denna gången, jag var trött på dom långa testarna som hängde. Snyggt när det var nytvättat men inte andra dagen... Därför blev det lite kortare och lättare denna gången. Hon Anna får man sej en god pratstund och lite hårmassage och ompyssling. Det är fantastiskt! Sedan stylar hon det så himla fint med. Man känner sej verkligen som en ny människa på vägen hem...

Innan hårfrissan, tvättade jag köksfönsterna, tog väck alla flugskitar, damm, Harskrankar m m. Bytte gardiner och la en ny duk på köksbordet, så nu är det riktigt höstfint i köket. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och kolla lite på tv:n med
sambon. Hej och kram skumbanan!


Kommentarer

Postat av: Julia

Åh vad härligt, aldrig fel att bli lite ompysslad!!! Det va du verkligen värd!

kramar

2009-08-13 @ 21:43:55
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Anneli

Det är så kul att gå till frissan. Jag har bokat tid om ca 1½ vecka. Jag tror att jag ska våga mig på en total makeover.

2009-08-13 @ 22:46:29
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback