> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny dag...

Kommentarer (2)

2009-08-24 @ 13:50:47

... med allt vad det innebär. Har varit och fått reda på resultatet i den "psykosociala arbetmiljön" som rör jobbet. Vad det blev sagt vill jag inte skriva så mycket om här och det ska väl malas på lite till, men det såg positivt ut...

Jag är trött... har sovit för lite tror jag. Det är mycket som rörs runt i huvudet nu, kan jag säga. Man kanske ska låta bli att tänka för mycket och bara följa med...?



Kommentarer

Postat av: mia

Hahaha jasså, va coolt ;)vem vet då kanske det finns lite hopp att Dixon kan bli kompis med Frasse ändå hahaha ja dom är härliga!!



Hur många kaniner har du? Raser?



Kram

2009-08-24 @ 14:23:31
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Postat av: julia

Du ska veta att jag tänker mycket på dig och skickar en kram genom luften lite då och då... Fortsätt kämpa!

kraaaaaaam

2009-08-24 @ 23:58:17
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback