> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sovdags snart men...

Kommentarer (6)

2009-08-20 @ 23:43:50

... det känns lite deppigt just ju. Vill egentligen inte prata om det här men måste bara få skriva några rader...

Det är ju så att livet går upp o ner. Missförstå mej inte, det har inte hänt något speciellt. Just nu är det bara lite deppigt och det kommer gå över igen. Jag har min älskade sambo och mina barn som är såååå värdefulla för mej. Det är bara så att ibland kommer någon man tycker om i kläm och då känns det lite motigt och man vill hjälpa så mycket men kan så lite...

Jag är en människa som lärt mej ett och annat under dom senaste åren... bl a att inte ta livet och allting runtomkring för givet. Jag har också lärt mej av mina egna misstag och det är jag stolt över. Jag är däremot inte stolt över "själva misstagen", men när man väl gjort dom är det bara en sak att göra och det är att försöka "gå vidare" och se det som att man "lärde sej en läxa". 

Jag vet också att man inte kan påverka människor till att bli öppnare och mer ödmjuka inför vissa saker... Människor som inte vill och faktiskt inte kan ändra sej. Är viljan där, så kan man lösa det mesta. Men om du inte inser att du själv kan ha fel ibland, kommer du aldrig någon vart med att lösa några som helst problem...

Ja, kära blogg, bara en massa svammel... men tack för att du lyssnade. Gonatt!


Månen - lånad bild (dimag.no)

Kommentarer

Postat av: Elena

Ibland är det skönt att få skriva av sig!



Kram!

2009-08-21 @ 11:23:09
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: julia

Tycker inte de e konstigt alls att du e lite depp, antar att man som förälder är orolig då man har ett barn med diabetes och jag vet inte en gång tidigare som dina inlägg varit "deppiga", nu visar du bara att du är människa.

Tänker på dig!

Kramar

2009-08-21 @ 12:22:28
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: ella

m konstigt när 4 st säger olika inom vården=)?prata me en sköterska idag med men hon sa d säkert var stress att ja blir domnad?haha .ja du jag vet ej=)

kram!ibland känns allt deppigt"eju så vi funkar man är ju ingen superman=)(kvinna)

nä d går ej påvärka någon som ej vill själv tyvärr:/

hoppas du snart känner dig lite gladare många kramar!=)

2009-08-21 @ 13:02:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

ja det blir bara lugnt mår illa av medesiner blä=)

läser om MS å annat..hihi knäpp man är..men hoppas d beror på nått naturligt ju.domningarna.nån nerv kanske ikläm.men man vill ju iaf kunna få kolla upp d å utesluta tex MS.

men fick ju ej en tid av sköterskan hon hade knappt tid lyssna på mig:(

jaja ska fixa d där.

ätit,diskat å sånt så blir väll bara att slappa men lite rastlöst ju.

kram å ha en skön kväll ,vila å gör nått mysigt tex bada=)

d ska jag med om ja kan senare=)

2009-08-21 @ 15:43:13
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

kram!hur känns det nu?

2009-08-22 @ 12:37:41
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: emma

Det kan vara skönt att få skriva av sig ibland. Skriver av mig varje dag, mitt sätt att få ut allt som har hänt. Har ingen vidare bra relation med mina föräldrar så jag skriver istället och tycker det är jätte bra.

2009-08-22 @ 22:58:53
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback