> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tisdag

Kommentarer (2)

2009-08-11 @ 11:35:14

Godförmiddag! Datan krånglar så jag vet inte hur länge jag kan skriva här i bloggen. Den bara stängs av rätt som det är.

Igår tog vi det lugnt bara. Kollade lite på tv och slappade. Det är inte alla dagar man bara kan slappa. Oftast vill man ju hitta på något nyttigt, men igår kände vi varken för ute eller innejobb. Jo, det förstås, en tur med dammsugaren blev det.
Det är fortfarande varmt ute, man blir trött och orkar inte så mycket.


Idag kanske det blir en tur till Ge-kås. Kom på att jag nog behöver en höstjacka, för den gamla är utsliten. Bäst att passa på innan hösten är här då, hihi...

Sedan vill jag gärna en tur med ungarna till Liseberg. Jonte har visst redan varit där, men vi andra vill dit... Får se om vi kan locka med honom ändå.

Jaha, lite bloggtorka kanske, känns det som. Fast det blev inte då mycket bloggande igår, så det kan hända jag återkommer lite senare och talar om dom eventuella fynden från Ge-kås...

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas du hittar en jacka.trist me datakrångel.min e så gammal så den brakar nog snart hehe men ej råd köpa ny..kallt idag här å lite regn så blir städa..iaf varit ner å handlat;)kram!!!

2009-08-11 @ 12:42:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: emma

sv; Jag har bara legat och slappat hela dagen med min mamma! skönt att någon dag bara ligga hela dagen och ta det lungt :) kram

2009-08-11 @ 18:58:45
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback