> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Torsdag

Kommentarer (1)

2009-08-06 @ 09:51:20

Nu har Bella kört till jobbet och jag tittar lite på "Djurpolisen i Houston" medan jag dricker mitt morronkaffe!

Vädret är helt underbart! Äntligen lite riktig värme och sol. Vi har en veckas semester kvar sedan, så vi får se vad vi hittar på... Vill hitta på något med ungarna, kanske Liseberg (fast Jonte har varit där). Men nåt kul ska vi göra tillsammans denna sommar!

I morron är det PingPong-race här i Falkenberg. Det är 500 ping-pong bollar som släpps i Ätran och sedan är det nån tävling om vems boll som kommer först (typ ankrace). Men senare på kvällen/natten är det det mest fantastiska fyrverkeri man kan skåda! Det är avslutet på "Laxfestivalen"! Det är verkligen en upplevelse! 

So Long!

 

Kommentarer

Postat av: ella

pingpong race.hehe

ha en fin dag.mmm kokhett men ej så glad för d jag;)

kram ,ska till syster se svågers nya bil;)

2009-08-06 @ 12:42:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback