> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

...

Kommentarer (2)

2009-12-01 @ 11:01:14

Tisdag och jag är sååå trött idag. Jag och sambon låg och småpratade igår kväll och kollade igenom all reklam som kommit för att få lite tips till julklappar. Jag tror klockan var 12 när vi släckte lampan och idag skulle man upp kvart i sex!!! Skyll dej själv lilla Jeanette!  I kväll ska jag på fackmöte. Inte för att jag är så intresserad men det blir lite information och sedan blir det smörgåstårta. Inte helt fel! Sedan ska jag skynda hem till sambon och Frostiz igen. För jag läängtar hela tiden...

I går kväll begav sej Bella till sin bror i Ljungby igen. Dom trivs verkligen tillsammans. Denna veckan är Bella ledig och Jonte går ju bara korta dagar. Jag kan tänka mej det blir en del Guitar Hero och filmer denna veckan. Kul för dom att kunna spendera tid tillsammans! Synd för mej, jag saknar dom självklart, men jag vet att dom har superkul. Det är väl så, att jag skulle velat vara med där själv... hmm!

Pöss o bye, gummihaj!

Kommentarer

Postat av: Elena

Åh, du har gjort om din blogg, fint!



Kom ni fram till några bra julklappar? (:

Kramkram.

2009-12-01 @ 23:36:20
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Fantastiskt fin blogg du fixat till =) syskonmys är aldrig fel, det är gott för själen!

kram på dig

2009-12-01 @ 23:48:04
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback