> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fantastico!

Kommentarer (1)

2009-12-25 @ 14:10:05

Splendido! Fantastico! Hur kul som helst... hade vi igår! Vilka fina julklappar jag fick! En digital fotoram av mina barn samt en trådlös hörsnäcka till mobilen så jag slipper köra av vägen när jag åker i bil och ska prata i mobilen samtidigt! Kunde inte bli bättre? ... då fick jag en laptop av min sambo! Jag fick massa fina andra saker av syrran och föräldrarna med. Vi hade det verkligt mysigt och trevligt. Vi spelade spel igår tillsammans allihopa! Det var verkligen en härlig julafton!

Idag njuter vi av våra klappar och äter nyponsoppa med glass!

God fortsättning!


♥ Ni här nedan, betyder oerhört mycket för mej! ♥



Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh vad det glädjer mig att ni haft en så härlig jul tillsammns!!!

kramar

2009-12-26 @ 01:08:40
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback