> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hej!

Kommentarer (2)

2009-12-28 @ 15:24:19

Det var ett tag sedan jag skrev här i min blogg nu. Jag har haft lediga dagar över julen, alltså även julledigt från "bloggen". Julen försvann och nu är det arbetsdag igen. En del är sjuka på jobbet så vi som jobbar får ligga i lite mer men just nu tar jag en paus från alla papper och "smygbloggar", hihi...

Jag tänkte vara ledig från jobbet den 4-5 januari men nu när min kollega är sjuk så vet jag inte hur det blir, tyvärr. Kommunen stannar väl inte för att jag är ledig i 2 dagar från jobbet (har ju inte varit ledig någonting i jul)?
Samtidigt är det ju lite synd om dom som är kvar och får "ta allt"...


Saknar er!

 

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hoppas de fixar sig med ledigheten =)

Det tycker jag var bra! Jag skickade bara 5 julkort i år, sen gjord ejga som du betalade in lite till diabetesfonden... Tänk om alla kunde göra så?! :)

Va rädd om dig!

Massor med kramar

2009-12-28 @ 16:03:39
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: ella

skönt me lite ledighet=)

blir lugnt på nyår mysa hemma å kika raketer =)

kram!!!

2009-12-28 @ 17:45:32
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback