> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jaha...

Kommentarer (2)

2009-12-17 @ 16:52:14

Så var torsdagen på jobbet avklarad. Sträng vecka, denna veckan. Vet inte varför, för det har ju varit en del roligheter också. Men jag är trött och vill bara sova känns det som.

Undrar hur denna julen ska bli? Vet inte riktigt var barnen vill vara och det känns lite jobbigt. Hade varit skönt att kanske hålla sej hemma bara och ha lite lugn julklappsutdelning? Samtidigt är det ju kul att träffa andra i släkten också. Usch, jobbigt...

Igår var det julfest med jobbet. Det var trevligt, mysigt och god mat. Sedan var det julklappsutdelning. Jag hade nog varit snäll i år också, för jag fick två små söta värmeljuslyktor... När jag körde hem i vinternatten hade jag det varmt och gott i bilen och lyssnade på Karlavagnen och det var inte mycket trafik ute denna vinternatt...

I kväll blir det "Bonde söker fru" och kaffe och mys med sambon.





 I love u!


I love u!


Kommentarer

Postat av: julia - älska utmaningen!

bonde söker fru e såå kul! härligt att du hade så roligt på julfesten!!!!!

massor med kramar

2009-12-17 @ 23:13:19
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: ella

hihi såg bonde söker jag med=)

ha en fin helg många kramar=)

2009-12-18 @ 18:41:11
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback