> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lödda´

Kommentarer (0)

2009-12-05 @ 18:20:17

Idag har jag och sambon varit i Kungsbacka. På Kungsmässan. Skulle se om jag fick lite ideér till julklappar.
Jag hittade två tröjor. En jag ska ha på jobbet och en jag ska ha på julfesten på jobbet, den 16 dec. Det blir perfekt. Inget märkvärdigt... något jag kan trivas i.

Min frissa här hemma har flyttat till Irland!! Anna med familj flyttade för två veckor sedan med hela sin familj. Vem ska ta hand om mej nu? Anna, kom tillbaka! Därför får jag klippa mej hos Emelie i Laholm igen. Det går väl bra det men, men ingen är som Anna... Snyft!

Nu när det är kvällen ska vi bara mysa, jag, sambon och Frostiz...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback