> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka...

Kommentarer (0)

2009-12-07 @ 16:49:55

En ny vecka ligger helt orörd framför en. Det blir mycket Lusse-tränande på jobbet denna vecka. Jag ska vara tomte! Men vänta det kanske jag inte fick berätta? Någon kan ju skvallra, hihi...

Jag säger bara en sak... På fredag kommer det vackraste, stämningsfullaste, mest skönsjungande Lucia-tåg att skrida in i salen! Inte ett öga kommer vara vått... öh... torrt!

På onsdag är det Jul-bowling i Halmstad! Det blir tävling, för den som vill vara med och en del priser till bästa spelare m m. Man behöver inte kunna något om Bowling och det är det som är så bra. För jag är inte så duktig på det men kommer vara med ändå. Det ska bli kul!



Nu gäller det att vara snäll fram till jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback