> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

090205

Kommentarer (1)

2009-02-05 @ 10:00:56

Ny arbetsdag. Bilen gick bra! Sa högt till Pärlan i Kvibillebacken: - Glöm det som hände igår...lilla du! Idag är det en ny dag.

Säger än en gång vilken underbar familj jag har. Dom får guld av mej:

Mina arbetskamrater brydde sej med. Jag fick låna bil av någon och någon annan kunde hämta mej. Det är också guld värt. Peppar, peppar, hoppas Pärlan håller i eeevighet nu!
Jag är ändå lite sugen på en ny svart Saab 93, den är sportig som tusan...
Kolla på denna bara!

Kan man önska sej en sån när man fyller år?

I kväll ska jag och två gamla arbetskamrater ut o äta. Alltid kul att tjabba lite skit. Inte så kul dock att köra hem i detta väglaget som är just nu. Men jag vill ju hem till min lilla sambo så jag tar det lugnt...

Det blir nog inte mer skrivande i kväll eftersom detta galejandet kommer emellan.  Men jag looovar att återkomma i morron. Då är det äntligen fredag!

Hej och hopp hästagnägg, blommorna växer i farsans skägg!

Kommentarer

Postat av: Jonte

haha, kan ju lova dig att den inte kommer att hålla i eeevighet. Du gör rätt i att köpa en 9-3 istället..

2009-02-05 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback