> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Är våren snart här?

Kommentarer (0)

2009-02-22 @ 11:23:48

Längtar efter våren nu. Det kändes lite grann som det i går eftermiddag, men sen framåt kvällen så vräkte det ner snö och blåste, så då var det vinter igen.

Tänk er en solig dag, palmer som vajar, en alldeles egen strand någonstans, där vattnet är kristallklart och grönt/blått...
Fiskar i alla möjligt färger som simmar omkring bland fötterna på en. Såå härligt de skulle vara! Att bara en gång i livet få göra detta tillsammans med Micke och Jonte o Bella. Snorkla omkring, bara ha lätta kläder och med en varm bris som smeker oss i håret... Suck! Men jag lovar... en vacker dag ska det bli av!

Jag har inget bättre för mej just nu, än att drömma mej bort. Vädret är visserligen ganska fint men har ingen vidare ork idag. Frostiz väckte mej kl 8, så då gick jag upp. Micke fick sova vidare. Jag kollade på "På spaing med Bridget Jones", sedan slumrade visst jag till och väcktes av Micke kl 10, då var det dags att äta frukost nr 2!

Vi får se vad dagen har att ge?








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback