> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fina presenter!

Kommentarer (0)

2009-02-10 @ 19:07:32

Har fått sååå fina presenter av min familj. Fick ett presentkort på Kicks och ett litet silverhjärta att ha om halsen från Bella och Jonte! Inuti hjärtat var det en liten bild på Bella och en på Jonte. Jättesött och TUSEN TACK ungar!

Från Micke stod det 10 underbart vackra rosor på bordet och ett presentkort på Lindex. TUSEN TACK min älskling!

Från Sussie o Micke fick jag ett födelsedagskort. Det fick jag även från min kusin Annette! Tack till er! Jätteskoj!

Från Pernilla o Stellan fick jag ett "gottegram", en låda med lite smått o gott, blandat godis! Tack till er! Jättekul!

Från mina arbetskamrater fick jag en bukett jättefina blommor.

Vilken födelsedag! Här kommer kort på allt:


Från Jonte o Bella

 
Från sambon!

 
Från sambon


Kort från Sussie, halsband och presentkort från ungarna!


Kort från Annette, kort från sambon och godisgott från Pernilla o Stellan!


Från arbetskamraterna!


Till er alla vill jag bara säga TUSEN TACK!

Nu ska vi äta middag och sedan blir det kaffe och kolatårta!

Hej o pöss mina löss!

Ps. lovade ju en bild på mina nya boots med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback