> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fredagskväll=myskväll

Kommentarer (0)

2009-02-06 @ 22:11:30

♥Jag o Micke stack och handlade när jag o Bella kom till Falkenberg ikväll. Bellas kompis Wille kom och hälsade på Bella, kul kul. Annars har Bella mest sina kompisar i Laholm ju. Men en och annan "kontakt" har hon lyckats skaffa sej här i Fbg med och det är ju bara kul.

Vi käkade Tacos, det var gott. Nu har vi kollat på Let´s Dance. Ska bli kul att se vem som åker ut ikväll. Medan dom röstar tittar jag o Bella på Alien på 6:an. Läskig men har sett den sååå många gånger nu så man vet vart man ska rycka till eller när man ska hålla kudden framför sej. Annars är alla Alien-flmerna bra men framför allt den 1:a. Efterföljare är inte alltid lika bra. Finns få filmer där efterföljaren är lika bra som ettan. Kan faktiskt inte komma på en enda!

I går missade jag ju Ghost Whisper. Vet inte om jag e hemma på söndag för att se reprisen heller, men jag hoppas det.
I morron kväll blir det kalaos! Då firas min 35 års dag! Skojar bara... Är det någon som undrar vad jag önskar mej kan man titta i ett tidigare inlägg, hihi! I morron blir vi i alla fall ca 14 pers. Det ska bli skoj, som vanligt när vi träffas alla!

Få se om jag kan komma på nåt gott att äta bara. Men det får bli en hemlis i så fall. I morron kommer Jonte hit också. Kul!

Jaha, då blir det allt för i kväll. Nu ska jag o Bella dricka en kopp kaffe och Micke Cola och vi ska äta en veteskiva till.
Det ska bli ett bra avslut på kvällen. Få se om jag hinner skriva nåt i morron. Det blir kanske lite stressigt för vi har lite att stå i... men men... man vet aldrig.

Så gonatt bloggen och till alla jag känner: Ni får "geceleyin iyi uyumak" ! (lösning längst ner)




(Från Turkiska till svenska)... : !nettan mo ttog avos råf in...  

Hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback