> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hemåt!

Kommentarer (2)

2009-02-17 @ 16:45:16

Nu ska jag strax åka hem. Har varit riktigt ambitiös på jobbet idag. Har fått gjort mycket, trots tankar på bil-hmm-tet!
Har fått uppmuntrande inlägg, speciellt av Sussie! Tack för det!  Bella o Jonte tycker att jag ska köpa en ny bil. Hmm... får se. Men det blir nog till att köra utan värme på vänster sida ett tag, för jag har inte råd att lägga ett öre mer på bilen just nu...

Nu ska jag en sväng till  Apo  teket. Ska svänga inom ungarna och kolla hur det är med dom och krama om dom. Sedan ska jag hem, äta, duscha, mysa med sambon och Frostiz. I morron åker Micke på kurs och ska stanna över natten i Vara. Bella får allt följa med mej hem så vi kan hitta på något kul i morron kväll. På torsdag är jag ledig och då kör vi en sväng till Kungsbacka eller nåt, för att förmodligen bara fönstershoppa =
billigast så!
Vi pratade nämligen om att åka till Till startsidan !!!!! Måste upplevas!


Självklart ska vi testa alla parfymer 


... och ta en lunch på  Restaurant Buffé. Härlig buffé som bjuder på allt möjligt, pizza, kyckling, tacos, dricka för 70 kr och du får äta hur mycket du vill. Det är skitgod mat!  Rekommenderas varmt!

Eller så blir det bara en fika påEspresso HouseMen det blir garanterat dyrare att ta en fika här än en god buffé på Restaurant Buffé! Vi har alla valmöjligheter som finns. För på torsdag är det bara Bella o jag! Ska bli kul! Skulle vilja att Jonte o Micke var med klart, men det går ju inte. Jonte är ute på praktik och Micke är ju, som sagt, på kurs.  Får bli nästa gång.

Hej hopp lilla sockertopp!

Kommentarer

Postat av: Helena

Usch vad tråkigt med bilen. Konstigt att där inte är garanti. Dom gjorde likadant när vi lämnade in vår bil en gång, bytte en massa som vi inte hade bett om. Det är väl bra men dom kan ju ringa och fråga innan så man inte står där med värsta räkningen. Hoppas det löser sig! Kram Helena

2009-02-17 @ 19:31:07
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: Sussi

Å va mysigt det låter, en mor och dotter dag! De behövs! Sådana dagar borde man införa regelbundet. Försöker göra det med min mamma, bara hon och jag. Hoppas ni gör massa fynd. Kram Sussi

2009-02-18 @ 14:30:24
URL: http://suesieque.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback