> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Röra på fläsket...

Kommentarer (0)

2009-02-21 @ 12:03:53


...vi ska strax åka och fixa bilen. Sedan ska det gås en låååg promenad med Frostiz så vi får röra på fläsket lite. Även om Frostiz fick jäääättemycket motion klockan halv ett i natt, när jag skulle kolla till kaninerna. Hon skulle med, of course, men jag hann inte sätta på henne kopplet och altandörren var öppen, så hon stack, det lilla kräket!

Jag o framförallt Micke fick gå ut och starta bilen för att locka fram henne men det hjälpte inte. Till sist fick jag springa in och gömma mej under det lilla taket vi har (typ ett vedskjul) för att locka med henne in. Sedan stod Micke bakom henne och fångade in henne. Sedan fick hon sej en utskällning, men hon fortsatte att leka när hon väl kom in. Hon jagade oss, skällde m m. Så idag ska hon få en rejäl runda, så hon ligger som en "matta" när vi kollar på Melodifestivalen.

Underbart vackert väder är det idag. Som gjort för utomhuslekar... Tror jag ska mula Micke, när vi väl kommer ut!

Ha det bra, skriver väl mer under dan!

Hej och pöss, mina löss!

Snö kan man ha mycket roligt med... eller hur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback