> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sen fredagkväll...

Kommentarer (0)

2009-02-21 @ 00:01:12

Godkväll! Har ätit en underbar middag tillsammans med Micke och sedan tittat på Lets Dance. Eller rättare sagt jag sov, Micke tittade. Nu har vi käkat lite glass och strössel. Det var inte fel.

Japp. det var tufft idag på jobbet, men nu känns det bättre. Det är kanske är som Sussie sa, att man ska kanske hitta på något annat? Har ju varit länge på samma jobb nu. Men samtidigt så trivs jag med arbetskamrater och känner att jag gör ett meningsfullt jobb, men sen är det ju det där som jag sagt innan... Men kanske jag ska försöka hålla ut för det kommer nog ske en förändring, som det verkar nu. Och DÅ kan det kanske bli riktigt bra. Så vi får se...

Jag vill tacka Sussie för att hon alltid kommer goda råd och uppmuntrande inlägg! Samma sak med syrran, hon uppmuntrar en alltid med.

I morron blir det lite bilreparation. Micke ska kolla om han kan laga värmen på vänster sida. Så det blir nog lite småpyssel med det, kan jag tänka mej. Har annars tänkt ta det lugnt bara, gå lite promenader med Frostiz och kanske kolla på en och annan film. Vi får se vad dagarna har att erbjuda?

Jag saknar både Bella och Jonte. Hade varit kul att ha dom här i helgen, spela lite GH eller Lips med Bella eller COD4 med Jonte, men, i know... dom gör det dom tycker är kul på helgerna, umgås med kompisar och så ska det vara. Men det betyder inte att jag inte saknar dom. Men som jag sagt innan, vet jag bara att dom har det bra, så har jag det bra
med. ♥

Nehä, har ett par kaniner som väntar på mat och nytt vatten, sedan är det dags att sussa. Men jag vill avsluta dagen på detta sätt:

Jag vet att innerst inne i mitt hjärta
finns ett hemligt rum,
Där bevaras mina minnen av allt
och kan plockas fram, tusenfalt,
Närhelst jag vill tänka tillbaka
på något lyckligt ögonblick,
är mitt hjärta det ställe jag ska leta
efter all den kärlek jag fick,
Vänskap, kärlek och lycka där finns
och tankar om barndom, ja allt jag minns,
Tänk så bra att ha en sådan plats
så nära, och för varje hjärteslag,
Göms där mer, för varje dag...

Puss o kram o Gonatt!


Ps. Love u Bella och Jonte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback