> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Shoppingfrossa!

Kommentarer (0)

2009-02-28 @ 20:17:39


Det blev lite shopping idag. Svarta gympaskor med diamanter, som jag fick av min sambo. Dom är såå fina!

        

Var en sväng på H&M, ett säkert kort, där jag köpte en vit liten stickad kofta:



Det blev även ett vitt linne på Lindex. Så nu har jag gynnat lite affärer av varje. Var inne på Kicks ocj skulle sniffa på "Fresh Laundry" men dom hade den bara inne i centrala Halmstad, inte på Eurostop. Så det får räcka med handlande för denna månaden. Vill ju inte bara va "kung för en dag", hihi, men jag e nöjd. Bjöd Micke på en hamburgare på Max (mums) innan vi begav oss hem till Frostiz som väntade tålmodigt, så nu ska vi kolla på Melodifestivalen, ta en kvällsmacka och njuta och Frostiz ska få festa på en "tjurmuskel"!
Kram så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback