> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sunday...

Kommentarer (0)

2009-02-15 @ 10:15:06

... is here!

Igår blev det ganska sent. min bror och hans tjej åkte inte hem förrän 24.00. Då hade vi ätit en god middag (enl gästerna själva), gått en liten runda i kvarteret och druckit kaffe och ätit kolatårta. Vi hann också med att kolla på en film "Bangkok Dangerous" med Nicolas Cage. Ingen höjdare precis...

Fick gelehjärtan och en after eight av bryhan (har redan fått födelsedagspresent av dom). Mysigt o gott!

Vi sov, eller rättare sagt jag, sov till 9. Sambon sover fortfarande. Vänta... vovven vill in.... Så... Frostiz var ute på trappan nämligen. Jag hade tagit kort på mina nyinköpta plagg och lite annat. Jag lade över dom på datan, men det gick så snabbt, så jag vet inte var jag sparade dom!? Så "sorry", får bli senare.

Idag har jag absolut inga planer. Väntar på att himlen ska ramla ner eller nåt. Eller att jag hittar en Alladin-lampa, som ska gnuggas och så kommer lilla anden fram och frågar vad jag vill ha? Det hade varit trevligt!!

Jag har en hatkärlek till söndagar. Jag tycker det är en skön ledig dag, men samtidigt säger den ju att i morron är det dags att jobba igen!!

Nåja, det får gå... ska kanske passa på att färga skallen igen.
Det är dags nu, jag tycker mej märka att håret får lite bättre kvalitet när det blir lite färg och inpackningar i det. Kruxet är bara att det tar lite tid. Jag har ju färg med slingor. Så först får man färga och sedan göra slingor. Men å andra sidan har jag inget bättre för mej, denna söndag, i Falkenberg, i Sverige, i världen, i universum!!!

Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback