> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vad kul vi haft!

Kommentarer (0)

2009-02-09 @ 22:46:31

Vi har varit lediga idag, som sagt, jag och Jonte! Vi har haft en bra dag. Först var vi på Fynda i Falkenberg. Det var bara en snabbvisit, sedan bar det hem igen. Vi käkade lite rester och sedan åkte vi till Halmstad. Där träffade vi Bella och så gick jag in på BikBok och Jonte kollade lite saker med telefonen på 3 (affären). Sedan bar det iväg till Sjukhuset för att kolla Jontes hand. Det blir någon som kommer "karva" i den om sju veckor. För Jonte ska ut på praktik i sju veckor nu så då vill han helst slippa ta bort den innan dom sju veckorna gått. Efter operationen skulle han helst hålla sej i stillhet och det är ju svårt att göra det när man ska reparera truckar!

Man kan ändå integarantera att den inte kommer tillbaka. Det är en typ vätskefylld "ballong", det är ledvätskan som "läckt" ut. Blir så ibland på dom som jobbar mycket med sina händer. Men nu blir det "operation borttagning" i alla fall, så ska det nog bli bra. Och sen: Bye bye "knuta", never come back!

Efter sjukhuset åkte vi till Eurostop, kollade in på skoaffären. Där hittade jag ett par sjukt snygga boots. Lägger in bilderna på dom senare. Ett par med kilklack som jag ville ha. Spänne på sidan och av märket Vagabond! Gissa vad dom kostade? 795:- och visserligen äkta läder!!!!!!!!!!  Skulle jag nog aldrig köpa... om dom inte var på rea, som dom var nu, lyckligtvis. Gissa hur mycket? 150:-!! Jo det är sant! Lyllost mej! Ett par storlekt 40 dök först upp. Jag sa till Jonte och Bella: -Jag ska ha dom, om jag så ska ha 5 sockar på mej! Sedan gick jag till nästa hylla. Där dök dom upp och skrek - Jeanette, köp mej! ... och det gjorde hon!

Sedan fikade vi på EspressoHouse. Kaffe Latte, Chai Latte och lite hallonpaj, Vaniljsnäcka och Bella tog en toast ost och skinka. Gött gött!  Sedan ville Jonte också kolla på gympaskor. Sista anhalten blev då Skostop! Där hittade han ett par svartvita med lite döskallar på. Skitfräcka!

Efter det körde jag dom till Laholm. Jonte skulle vidare till Ljungby (jag pratade nyss med honom, han hade kommit fram, skönt att veta). Bella skulle vara med Mr B. Så körde jag hem igen. Där väntade två andra älsklingar...
Lade mej på soffan vid halv 8, skulle kolla på "Halv åtta hos mej" men somnade direkt! Vaknade typ... vid 21,30! Fattar inte varför man är så trött hela tiden? I morron ska jag i alla fall upp tidigt, duscha och sedan jobba.

 Här har sambon landat med rymdraketen!
Riktigt månlandskap eller hur? Inte för att jag kan ta bra kort men med lite trix med kameramobilen kan det bli lite häftiga bilder, eller hur?

Nåja, men ni får alla sova gott! Vi hörs i morron!

♥Till Jonte o Bella vill jag bara säga: I LOVE U!! Today, it was great! Puss! ♥


Puss o kram, skumbanan!


I morron vet jag någon som fyller lite år...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback