> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hujedamej...

Kommentarer (1)

2009-01-27 @ 08:29:34

Vi såg ett hemskt program om "trädmannen" igår. Det är tydligen någon vårtsjukdom han har. Hela kroppen är täckt med någon slags trädstams/barkliknande vårtor p g a någon form av vitaminbrist. Han lever i Indien.  Det var synd om honom.
Fattar inte att det kan gå så långt. Det hade väl aldrig kunnat hända här?  Det värsta med programmet var att man inte fick något riktigt svar på hur det gick sedan. Började han sin behandling och hur lever han idag? Lever han överhuvudtaget? Det bara florerar en massa rykten.

Vi kollade också på när Emma och Magnus (Bonde söker fru) gifte sej i Tv. Konstigt säger jag bara... Att man vill "sälja ut" en av höjdpunkterna i livet. Jag fattar det inte, men andra kanske gör det? Kanske det ingår i "dealen" för att vara med i programmet? Är det helt och hållet pengar som styr eller vad?

Annars var det inget speciellt som hände... vad kan hända en måndagskväll?
När jag körde hem var jag en sväng inom Biltema och köpte tätningslist till vår panna. Som vanligt var man hett eftertraktad när man kom hem.
Så vi fikade lite bara och kollade tv.  Sedan var det dags att sussa. Inga drömmar i natt, vad jag kan komma ihåg. Skönt...

Bella! "New moon" har premiär 20/11 2009 (i USA)!     
  Källa: twilightsweden.se




So long!

Kommentarer

Postat av: Bella

Va bra! För då har jag kommit hem från Turkiet, och jag har pengar så jag kan åka till USA och se den =) hahaha!

2009-01-27 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback