> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Idrottsgalan

Kommentarer (0)

2009-01-19 @ 22:32:17

Kollar lite på idrottsgalan. Det är underhållande. Nu är det dags för Jerringpriset. Få se om det hinner bli klart innan jag slutar skriva för idag.

Mormor mår som hon gjorde innan, jag har faktiskt inte pratat med mamma idag. Men jag har inte hört något annat heller så jag förmodar att allt är som det var förut.

Annars har jag inte gjort någonting ikväll. Kom hem rätt sent idag. Sedan var det dags att sätta sej framför tv:n och kolla idrottsgalan.

 Pärlan. Nytvättad och skall snart vaxas.


By the way...Vinnare av Jerringpriset blev Charlotte Kalla. Det var hon värd.

Micke har börjat på hallen. Så här ser det ut nu:




Okidoki. Det blir inte mer än så här idag.
Skriver mer i morron.
Hej o hå ludentå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback