> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Let´s talk...

Kommentarer (0)

2009-01-09 @ 22:28:56

Jippie! Vårt internet funkar nu!!!! 1-0 till Telia, som höll vad dom lova´.

Jag o Bella var i Halmstad en sväng och shoppade lite. Köpte en söt vit angoramössa som verkligen "hänger" där bak, med en liten boll. Sen köpte jag en härligt turkos tröja med pingvinärm. Hmm... få se om jag vågar ha den på jobbet. Den lyser verkligen upp om man säger så... Men Bella sa: - Mamma, du behöver lite färg! Bella köpte lite smink och ett fint grått linne. Sedan var vi på Macedonkan och Bella köpte ett skrovmål och bjöd mej på Pommes. Sedan tog Bella bussen till Laholmos och jag fortsatte till Falkenbergos. Det var en mysig eftermiddag.

Vi har tittat på Let´s Dance i kväll. Det var som vanligt... KUL! Jag älskar det programmet! Bella ringde och frågade: - Va fasen gör Blondin-Bella där? Jo, sa jag, dom hade redan tryckt upp massa saker det stod Isabella på, men eftersom Isabella Poulsen tackade nej, i sista stund, att vara med i Let´s Dance, så fick dom kalla in en annan Isabella... då blev det Isabella Löwengrip, hihi. Jag kommer heja på Magdalena Graaf och Kitty, tror jag. Och sedan Magnus Samuelsson (världens starkaste man) och sedan Morgan Alling... oh nej, man får inte glömma Elisabeth Höglund... Nja, ni ser, jag vet inte vem jag hejar på ännu...Ska bli kul att följa i alla fall.



Nu blir det lite nyponsoppa och glass och sedan en film. Det är skittråkigt väder men inget att göra åt. Som gjort att sitta hemma och mysa, så här en fredagskväll.

Jonte är i Ljungby i helgen. Bella är ensam i Laholm tills i morron i alla fall. Jag sitter vid den stationära datan just nu, mina bilder har jag i den bärbara, men den är upptagen just nu, av... Micke "Blocket" Sjöblom!
I alla fall har jag lovat bilder av Bellas tatuering. Jag ska också fota Jontes fina tatuering så kan ni få se den med.

Merhaba bütün arkadaş!

Pöss o haj, bananpaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback