> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny dag...

Kommentarer (0)

2009-01-14 @ 10:09:21

Jag är trööött idag. Jag och Bella spelade Lips  igår. Det är som Singstar, en typ av karaoke där man tävlar mot varandra i sång. Bella vann, förståss!



Klockan var närmare 23.30 när vi äntligen slutade sjunga. Men, jag kunde hållit på ett par timmar till. Jag hade så mycket positivitet och endorfiner i kroppen, ett "glädjerus" kändes det som, så jag hade svårt att somna.

Så idag känns det slitigt, faktiskt. Men vad kul vi hade!!!!

Micke hade lagat grönsakssoppa igår. Det var visserligen från burk men det var helt ok.  Bella kokade makaroner som vi lade i för att få lite mer "mat" i den. Jag tror Micke blev lite besviken när vi kom hem och utbrast: -Blir det "bara" soppa?
Men ALL mat är bra utom den dåliga...och mätta blev vi.

Sedan tittade vi lite på Bygglov , fikade och sedan drog jag och Bella igång sångtävlingen, som sagt. Micke låg på soffan och slumrade. Att han kunde sova i det oväsendet är en gåta för mej...

Bye Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback