> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Okey da...

Kommentarer (0)

2009-01-10 @ 23:36:47



Okey da, Bella. Du mimade under tatueringen? Hihi! 

Här kommer lite vinterbilder från Falkenberg, vid Skrea. Fint? Med tanke på att det är med en mobiltelefon jag tagit bilderna...




 
     

 Japs, då blir det inte mer idag. Som ni kanske sett har min blogg blivit lite bättre... tror jag ialla fall. Nu kan man ialla fall läsa all text. Det får vara så ett tag nu.

Nu ska jag göra lite kvällsmackor åt oss, mej o Micke. Kollar kanske på Scream 2 sen. Får se.

I morron fyller min mormor Asta år. Henne kan man säga mycket gott om. Bella o Jonte vet hur hon varit. Hur rolig hon alltid varit och fått en på gott humör. Nu är hon lite gammal och lite trött. Bor på ett äldreboende i Halmstad. Puss på dej mormor, du har betytt mycket hela mitt liv! Jag har bara inte sagt det till dej tillräckligt ofta.
I morron ska du få höra det, för du läser väl inte min blogg!?
  


Gonatt alla ni! Lave ya! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback