> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vilket Party!

Kommentarer (1)

2009-01-11 @ 19:51:19

Var ju hos mormor i eftermiddag. Hon hade värsta partyt, alltså! Här kommer lite bilder:

     
Här sitter jubliaren! Min mamma närmast och min morbror. Synd det blev lite suddigt.



                         
Längst bort på gavlen sitter min kusin Annette och i röd tröja min moster Lena.

          
Här är mina kusiner Jenny och Anna. Anna med den goda tårtan i högsta hugg och Jenny är redan på väg att frossa...



              
Här har mormor fått sjalen på sej. Jag tror hon blev glad för den. Det verkar så för hon tyckte färgen var fin.



                 
Närmast sitter Bruno, min mosters man och i glasögon sitter farsan.  Längst bort sitter moster Lenas man, Kenneth.


                
Mitt emot mej satt morbror Olles fru, Lena. Här sitter också min mor och Annette är på väg att fota.

Ja, så kan det vara på ett födelsedagskalas. Jag fick inget foto på min andra moster Laila och inte heller på Micke.
Det får bli nästa gång. Trevligt var det som vanligt när vi alla är samlade. Hoppas mormor tyckte dan var bra med. På slutet blev hon lite trött och vi följde henne till rummet och sedan åkte vi hemåt.

Nu är det kväll och jag ska ta det lugnt. Har matat Bellas kaniner och gått en runda med Frostiz. Nu sitter jag här och ska dricka en kopp kaffe och bara koppla av.

I morgon är det jobbedag igen. Det går så snabbt, en helg. Synd!

Vi hörs senare.

Kommentarer

Postat av: Helena

Vad mycket fint du skriver! Det var jättekul att se bilderna från mormors kalas! Kram Helena

2009-01-11 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback