> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vill jättegärna ha!

Kommentarer (0)

2009-01-22 @ 17:20:55

Micke säger att jag är... typ Imelda Marcos den andra. Jag förstår inte varför? Jag gillar skor grymt mycket om man säger så, men sååå många par har jag väl inte? Men nu kan jag lägga till lite på min önskelista. Det är väl bra att ha en önskelista för nära och kära att ta ideér från?

♥ Blommiga kuddar med rosor - på Fynda i Falkenberg (billiga, tror dom kostar typ 30 kr)
♥ Parfym Gio Acqua di gio Woman, EdT 50ml(underbar doft men ganska dyr)


Midcut boot
   ♥  Såna här vill jag ha! Kan man önska sej det i födelsedagspresent? Storlek 37 på "Din Sko". Please!  Det är så snyggt med kilklack och att ha chinos lite slarvigt instoppade...

♥  Det kan gå med såna här med  Ankle boot nästan lika snygga... Nu när jag tänker efter så är dessa lite snyggare kanske än dom andra eller vad tycker ni?


Så här snyggt kan det bli! Bilderna är från butiken "Mandel" (finns i Göteborg). Jättesnygga kläder!
Chinos har jag redan, så det är bara bootsen som fattas. Man längtar till våren nu. Idag har jag min turkos tröja (Bella, du vet vilken) på jobbet. Känner mej som en vårblomma, hihi!

Är på väg hem nu. Fick ett jättgott wienerbröd av en jobbarkompis. Det tänker jag dela med min Micke när jag kommer hem, att ha till kvällsfikat. Idag blir det två avsnitt av "Ghost Whisperer" på tv400. Den är så himla bra, den serien.
Tja, nu blir det inget mer skrivet. Ska inom Bella här i Laholmos och lämna en keps hon vunnit på Tradera.

Men vi hörs!
Hejs svejs lingonrace!

Bättre tv-serie finns inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback