> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Glasögonorm, javisst!

Kommentarer (0)

2009-07-06 @ 20:47:52

Har kollat synen nu och fått med mej 5 båfar hem att prova. Det är beslutsångest som gäller som vanligt! Sambon hjälper till och Frostiz, hihi. Jag har haft metallbågar i 8 år nu, men trivs så bra med dom jag har (man kan sova på soffan med dom).

Med det blev ett par metallbågar svart/lila och lite annan form än dom jag har nu. Sedan får man ju välja ett par till utan kostnad. Så det blev ett par bruna melerade plastbågar då. Så får man ju lite att välja på och kan variera lite.
Alternativet var att välja det ena paret som solglasögon. Men jag vill nog hellre ha två par man kan välja på i vardagen.

Sedan har jag inte gjort ett skit. Kollar på allsång nu med Lotta. Sarah Dawn Finer är med. Jag älskar henne!
Hon är bara så bra! 

Nu ska jag snart sussa. Är skittrött.

Natti Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback