> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hej Hopp!

Kommentarer (5)

2009-07-16 @ 12:00:39

Nu är det torsdag, det är snart dags för lunch och jag gör en liten paus för att skriva detta lilla inlägg.  Det är bara 1½ dag kvar till semestern!!!! Det ska bli helt underbart!

Idag var det tungt att gå upp kan ni tro! Det kändes som att... benen ville inte lyda och lägga sej över sängkanten, när klockan ringde! Men jag förmodar att det är så för alla som jobbar? Tänk att gå upp innan 6 varje morron och inte komma hem förrän 6 på kvällen! Hela året, varje vardag! Inte undra på att man längtar efter dom där 4 veckors ledighet mitt i sommaren! Även om det bara är ynka 4 veckor, så är dom guuuld värda!

Igår köpte jag en snygg svart tröja på Cubus. Oversized och härlig! Jag har även köpt en svar/vit rutig tunika. Skitsnygga klädplagg, båda två, som jag kommer att stortrivas i!

Ikväll kommer Ulf Lundell att spela i Fbg på Rådhustorget. Tänkte ta en tur med sambo och vovve ikväll ner på stan och se om det är nåt att ha och om vädret tillåter. Skönt att bara få komma ut och röra på sej lite...

Bella kommer igen i morron kväll, för hon ska jobba helgen. Jonte, den underbart rolige gossen jobbar ju på Bendt Bil och står i hela dagarna, men jag tänkte bara en kladdkaka till honom nästa vecka och åka ner till Halmstad och bjuda honom och hans jobbarkompisar på dessa. Jonte sa nämligen i helgen: - Det var längesedan jag åt en kladdkaka med grädde! 
Då klippte morsan till och sa: Jag bakar två stycken och kommer ner till ditt jobb när jag har semester! Då sken han upp!

Jag längtar hem, så jag får krama min älskade sambo! Han hade lite (inte så lite heller) ont i sina armbågar (ovansidan). Han klagar ändå aldrig, men jag vet att det måste göra ont...

So long Pantalong!






Kommentarer

Postat av: emma

sv; tack så mycket :)

hur mår du?

2009-07-16 @ 12:53:55
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Postat av: Helena

Hej! Jo det var mysigt hos Henke och Anneli, dom hade fått jättefint med nytt trädäck och nya möbler. I min receptsamling heter kladdkaka "Tottekaka", var inte det Jonte som sa det när han var liten? Hälsa alla! Kram Helena

2009-07-16 @ 15:39:56
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: Helena

Jättehäftig bild! Oh så skönt med semester! Jag sitter just och undrar över hur jag skall kunna återgå till arbetet på måndag, visserligen bara i två veckor,sen har ju jag två veckor till men ändå. Har verkligen fått smak på att vara ledig och bara ha det bra.Nu förstår jag varför man inte skall ta semester, det är bara jobbigt att komma tillbaka igen, kram!

2009-07-16 @ 16:33:58
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

härligt du snart har semester!!!frän bild;)

2009-07-16 @ 17:42:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julie

Oj cool billede!

Skønt at du snart har ferie! Jeg forstår at du længes...:-)

Jeg har selv 3 og en halv uge igen, skønt!

Kram

2009-07-16 @ 18:00:07
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback